Заміна батарей опалення Заміна батарей опалення починається з повного зливу води із системи опалення. Якщо радіатор, який планується встановлювати, має досить велику вагу, то в цьому випадку необхідно попередньо укріпити відповідну стіну каркасом, організувавши в місцях майбутніх кріплень фанерні вставки.

Плануючи вибір місця для установки радіатора, необхідно враховувати, що відстань від чорнової підлоги до нього має становити близько п'ятнадцяти сантиметрів, а від підвіконня — десять сантиметрів. Кронштейни встановлюються з таким розрахунком, щоб між стіною і радіатором залишалося відстань приблизно в чотири сантиметри завдовжки.

Що стосується типу підключення, то коли відбувається altaservice.com.ua то краще не міняти той, який використовувався в старій системі. Найчастіше мова йде про односторонньому варіанті, який передбачає підключення вгорі води, а знизу цієї ж сторони висновок невикористаного теплоносія. Відповідно, із зворотного боку нагорі встановлюється кран Маєвського, необхідний для скидання повітря, в той час, як нижній отвір закривається пробкою. Після навішування радіатора здійснюється монтаж трубопроводу, який може бути як однотрубным, так і двухтрубным.

У першому випадку вода тече по вертикальних стояках зверху, а в другому — по одній трубі подається гаряча вода, а з іншої здійснюється відведення теплоносія. Тобто, двотрубна система опалення потребує наявності в підлозі штроб для прокладки труб і місця на стіні для радіатора. У труб, прокладених по підлозі є вагома перевага, так як вони можуть зробити його поверхню теплою. Для цієї мети необхідно помістити в штробах утеплювач, який має відображає ефект. У ситуації з однотрубною системою аналогічні штроби робляться в стінах.

Після того, як радіатори навішені, а труби укладені, необхідно перевірити герметичність системи. Випробування повинні здійснюватися професіоналами і проводитися під тиском в півтора рази більше рекомендованого. Причому, зауважимо, що, якщо використовується двотрубна система, то в цьому випадку починати слід з обратки, щоб повітря піднімався вгору і скидався за допомогою крана Маєвського. При підвищенні тиску система перевіряється на предмет виникнення течі в місцях з'єднань. Такі випробування повинні тривати не менше півгодини, і лише після їх вдалого завершення можна приступати до бетонної заливки.